A Hajdú Service Kft. minőségpolitikája
A Hajdú Service Kft. legfőbb célkitűzésének tekintjük az alaptevékenység keretében végzett tehergépjármű javítási, alkatrész eladási és szakszerviz tevékenységek hazai és nemzetközi minőségi követelményeket egyaránt kielégítő ellátását. Kötelességünknek érezzük, hogy partnereink igényeit a mindenkori szakszerűségi követelményeknek megfelelően:
- a rendeltetési és felhasználói célokkal
- a gyártó által előírt, a nemzetközi és hazai gyakorlatban alkalmazott módszerekkel, eljárásokkal
- a törvényekkel, rendeletekkel, hatósági előírásokkal, illetve a vonatkozó nemzeti és nemzetközi szabványokkal, egyéb előírásokkal
- az előírt és megkívánt környezetvédelmi, biztonsági követelményekkel
összhangban elégítsük ki, különös tekintettel a közlekedésbiztonságra.
Tevékenységeink keretében végzett feladatok minőségi követelményeinek kielégítése érdekében munkavállalóinkkal szemben alapkövetelmény a magas fokú képzettség, folyamatos megújulás, fogékonyság az új ismeretek, módszerek iránt.
A vezetőség elkötelezi magát a korszerű szakmai és minőségügyi ismeretek megszerzésének támogatására és biztosítására, a képzettségi szint folyamatos szintentartására, emelésére.
A munkavállalók és a megfelelő infrastruktúra mellett speciális berendezéseket biztosítunk, korszerű számítástechnikai rendszert alkalmazunk a kitűzött minőségi célok elérése érdekében.
Minden vezetői szinten elvárás, hogy tevékenységeink folyamatában érvényesüljön a minőségi szemlélet, a minőség iránti elkötelezettség és minőségi munkavégzés.
A vezetők kiemelten felelősek a Hajdú Service Kft. minőségpolitikájának, minőségügyi rendszerének, minőségirányítási tevékenységének megismertetéséért. Felelősek továbbá a minőségi előírások és követelmények betartásáért, valamint az elvárt minőséget befolyásoló hibák kivizsgálásáért, a megszüntetésük iránti intézkedések megtételéért.
Munkavállalóink kötelessége a megismert minőségügyi rendszerben a szabályozott folyamatok szerinti munkavégzés, a minőségi előírások és követelmények betartása.
Alvállalkozóink/beszállítóink kiválasztásánál, partneri kapcsolatainkban a minőségközpontú magatartás a szakmai felkészültség, a megfelelő minőségbiztosítás és minőségtanúsítás, határidőre történő teljesítés alapvető követelmények.
Cégünk a legmagasabb szakmai felkészültséggel, több évtizedes javítási gyakorlattal, gyári célszerszámok használatával garantálja a gyári technológia szerinti minőségi, szakszerű és gyors javítást, és a típusokra előírt karbantartási előírások elvégzését.
A szerviz által nyújtott szolgáltatások előnyei:
- minimális
állásidő, gyors javítás (alkatrész, szakember, információ,
tapasztalat egy helyen, egy időben áll rendelkezésre)
- garancia
az elvégzett munkára és alkatrészre. Tapasztalataink szerint az ilyen esetek száma 5%
alatt marad. Valljuk be, az otthoni javítások esetében ez a szám
jóval magasabb.
- költséghatékony
(a látszólag magas költségek mögött hosszú élettartam van és rövid
állásidő)
- bizalmi
viszony kialakulása Ön és szervize között.
Mindez együttvéve már egy biztos háttér
Önnek a sikeres piaci pozíciója eléréséhez, megtartásához.
Köszönjük bizalmát, reméljük, hogy hamarosan újra szervizünkben üdvözölhetjük!